تعریف شرکت های استارت آپ و نو پا
نوشته شده توسط : ali

تعریف نحوه شکل گرفتن این شرکت ها

در راه اندازی یک شرکت نوپا که در حال توسعه است، تعداد کمی از بنیانگذاران و یا یک فرد درعمل، تاثیر دارند و شرکت ابتدا ممکن است تامین مالی داشته باشد. این شرکت ممکن است به ارائه یک محصول یا خدمات که در حال حاضر در سایر مکان ها در بازار ارائه شده با روشی متفاوت تر ارائه شده بپردازد ، یااینکه بنیانگذار از یک ایده نو استفاده کند.

شرکت در مراحل اولیه، می خواهد که بیش از درآمد خود را به تحقیق و توسعه و بیشتر تست و بازاریابی ایده های نو صرف کند ویک سری هزینه های این شرکت هادر این راه خرج میشود. به این ترتیب، آنها اغلب نیاز به تامین مالی خواهند داشت. راه اندازی کسب و کار کوچک سنتی امکان دارد توسط وام از بانک و یا اتحادیه های اعتباری، وام های کوچک و یا مدیریت کسب و کار تحت حمایت دولت از طرف بانک های محلی، و یا با کمک های مالی از سازمان های غیر دولتی و دولت های ایالتی تامین می گردد.در حالی که دوستان و خانواده نیز ممکن است وام و یا هدیه ای بدهند. شرکت قادر به جذب سرمایه گذاری و تامین مالی سرمایه در ازای دادن بعضی از سهام یا پست سازمانی و درصد مالکیت نیز است.

از آنجا که یک شرکت نوپا تجربه کمی دارد و ممکن است به نوبه خود سود، سرمایه گذاری در آنها در نظر گرفته  در معرض تغییرات جدی و زیادی باشد که گاه و ناگاه مشهود و غیر مشهود خواهد بود برخی از راه هایی که وام دهندگان و سرمایه گذاران بالقوه می توانند یک راه اندازی بی عیب و نقص دارا باشند.عبارتست از:

هزینه هایی برای محصول و یا خدمات آن، از جمله تحقیق و توسعه و خرید دارایی های فیزیکی و یک سری هزینه هایی که شرکت دارد،ولی این روش ارزیابی کند دارایی های بالقوه و یا نامشهود آینده این شرکت در نظر نمی باشد.

با توجه به تعریف یک شرکت تازه تاسیس در بازار معانی مختلفی برای به ثبت رساندن شرکت ها به نظر می رسد داراست. البته در طول زمان باید دید چه شرکت هایی محصولهای همانند به تازگی وارد بازار کرده اند. ماهیت راه اندازی اغلب این معنی را دارد که هیچ شرکتی در مقایسه با شرکت شما وجود نخواهد داشت. پس یک نام یکتا و محصول یکتا برای ثبت یک شرکت تازه تاسیس احتیاج می باشد.

در گام توسعه رویکرد اختصاصی برای شرکت هایی که بیشتر توسعه یافته اند  ارزشهای بالقوه هست.برای مثال، یک شرکت است که یک مسیر روشن به سودآوری یک ارزیابی بالاتر از یک خواهد بود که صرفا یک ایده جالب را دارا باشد.





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: